دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

۶۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن Elizabeth Ardenالیزابت آردن اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن آمریکایی است . این تولید کننده ی عطر وادکلن تا کنون بیش از 50 عدد عطر و ادکلن با برند الیزابت آردن | Elizabeth Arden  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی الیزابت آردن | Elizabeth Arden از سال 1910 شروع به کار نموده  و از سال 1934 وارد  بازار عطر وو ادکلن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر الیزابت آردن ادکلن Elizabeth Arden

الیزابت آردن یک برند تولیدی آرایش و بهداشتی است که در سال 1910 توسط یک کارآفرین کانادایی به نام فلورنس گراهام تاسیس شده است. در سال 1934 این کمپانی با معرفی عطر Blue Grass وارد بازار عطر و ادکلن شد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر الیزابت آردن

ادکلن الیزابت آردن

قیمت عطر الیزابت آردن

خرید عطر الیزابت آردن

عطر Elizabeth Arden

ادکلن Elizabeth Arden

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

 برند عطر ادکلن Emanuel Ungaroامانوئل اونگارو اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است و این برند یک طراح ارشد  مد فرانسوی است . پدر او که یک خیاط بود ، در زمان حکومت فاشیست به ایتالیا رفت و اولین چرخ خیاطی خود را به پسرش داد به همین دلیل اونگارو سال 1955 که تنها 22 سالش بود ، به پاریس بازگشت و در آنجا مشغول به کار برای Cristobal Balenciaga شد. بعد از مدتی کار ، در سال 1965 او توانست خانه ی مدی با نام خود در پاریس تاسیس کند. وی به دلیل طراحی های رنگین و دوست داشتنی که بر روی لباس ها انجام می داد خیلی زود در میان بانوان شیک پوش به محبوبیت دست یافت . اولین عطر و ادکلن امانوئل اونگارو در سال 1983 با نام Diva به بازار عرضه شد و همکاری و مشارکت با برندهای معروفی نظیر Ferragamo , Bvlgari او را به موفقیت های چشمگیری در این زمینه رساند . آنگارو پس از بازنشتگی در سال 2005 امتیاز برند Ungaro را به یک سرمایه دار عرب به نام Asim Abdullah فروخت و از آن پس او راه اونگارو را ادامه داد. برند امانوئل اونگارو در بازه زمانی 1977 تا 2013 دارای 33 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر امانوئل اونگارو برای طراحی عطر و ادکلن برند Emanuel Ungaro عبارتند از : Francoise Caron, Francis Kurkdjian, Olivier Polge, Domitille Michalon, Jacques Polge, Max Gavarry, Veronique Nyberg, Marc Chaillant, Loc Dong, Yves Cassar, Pascal Gaurin, Nathalie Lorson , Francois Demachy.

لینکهای مرتبط:

عطر امانوئل اونگارو

ادکلن امانوئل اونگارو

قیمت عطر امانوئل اونگارو

خرید عطر امانوئل اونگارو

عطر Emanuel Ungaro

ادکلن Emanuel Ungaro

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن Emper-امپر اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن اماراتی نوپا در عرصه ی لوازم آرایش است که به تولید عطر های  نفیس نیز می پردازد. محصولات آن منحصر به فرد و از طراحی های خلاقانه و جذابی برخوردار می باشند. این کمپانی که در فرانسه فعالیت دارد یک کمپانی عربی بوده و بیشتر از ترکیب رایحه های شرقی و غربی در خلق عطریات خود استفاده می کند. امپر دارای 48 عطر و ادکلن در کارنامه ی عطری خود است.

لینکهای مرتبط:

عطر امپر

ادکلن امپر

قیمت عطر امپر

خرید عطر امپر

عطر Emper

ادکلن Emper

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن Ermenegildo Zegnaارمنگیلدو زگنا اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن ایتالیایی است. Ermenegildo Zegna یک خانه ی مد ایتالیایی است که به تولید پوشاک مردانه از سال 1910 مشغول می باشد . این کمپانی توسطErmenegildo Zegna تاسیس شد و نسل به نسل با حمایت خانواده ی ایشان مدیریت گردید .کارخانه ی پشم Zegna که به  تولید پارچه می پرداخت نیز در همان زمان تاسیس شد. این کارخانه به یکی از بزرگترین کارخانه های تولید پارچه ی آن زمان با بیش از 2.3 میلیون متر در هر سال تبدیل گردید و با برند های معروفی نظیر : Gucci, Yves Saint Laurent , Tom Ford همکاری می کرد . زگنا اولین بوتیک خود را سال 1980 در پاریس راه اندازی کرد و امروزه دارای بیش از 500 نمایندگی در سراسر دنیا می باشد. این کمپانی در ابتدا با همکاری شرکت YSL Beaute اولین عطر و ادکلن ارمن گیلدو زگنا را به بازار عرضه کرد و بعد از آن توسط شرکت Estee Lauder به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست یافت . برند ارمن گیلدو زگنا در بازه زمانی 2003 تا 2013 دارای 19 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر ارمن گیلدو زگنا برای طراحی عطر و ادکلن برند Ermenegildo Zegna عبارتند از : Alberto Morillas, Jacques Cavallier, Antoine Lie, Pierre Negrin, Olivier Gillotin, Daniela (Roche) Andrier, Frank Voelkl , Harry Fremont.

لینکهای مرتبط:                                            

عطر ارمنگیلدو زگنا

ادکلن ارمنگیلدو زگنا

قیمت عطر ارمنگیلدو زگنا

خرید عطر ارمنگیلدو زگنا

عطر Ermenegildo Zegna

ادکلن Ermenegildo Zegna

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن Escadaاسکادا اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن آلمانی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۵۸ عدد عطر و ادکلن با برند اسکادا | Escada  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی اسکادا | Escada از سال 1976 شروع به کار نموده  و از سال 1990 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن هایی این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر اسکادا-ادکلن اسکادا-Escada توسط دو خواهر و برادر به نامهای Margaretha و Wolfgang Ley در سال 1976 در  مونیخ آلمان تاسیس گردید. اسکادا در زبان پرتغالی به معنی پلکان است.این شرکت مد خود را با رنگهای متنوع و متفاوت با الگویی خاص معرفی نمود. این کمپانی طراحی در دنیای مد و فشن را با استفاده از الگوها و رنگ بندی های منحصر به فرد آغاز کرده و به سرعت به توسعه و شکوفایی در این عرصه رسید. تا اینکه در سال 1989 تجارت خود را بین اللملی کرد و شعبه های دیگری در آمریکا، کانادا، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و ژاپن راه اندازی نمود.
Escada
در سال 19900 اولین محصول عطر و ادکلن خود را معرفی و به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد و پس از آن در سالهای بعد محصولات دیگر خود از جمله عینک، لوازم جانبی و … راا به محصولات خود افزود. عطر و ادکلن های اسکادا به مانند طراحی هایش با بسته بندی روشن و بطریهایی با ظاهر منحصر به فرد تولید می شوند.تاکید شرکت برای رایحه عطرها، بوی گل و میوه هاست و تلاش دارد تا رایحه میوه ای-گلی را در دسته بندی عطرها بگنجاند. اسکادا عطر و ادکلن های خود را با مشارکت Procter and Gamble تولید می نماید.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                                       

عطر اسکادا 

ادکلن اسکادا

قیمت عطر  اسکادا

خرید عطر اسکادا

عطر Escada

ادکلن Escada

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن Espritاسپریت اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن آلمانی استEsprit یک برند برای سبک زندگی قشر جوان است که توسط Doug و Susie Tompkins در سال 1968 تاسیس شد .این زوج که در ابتدا به فروش لباس های مجلسی و  اسپورت در پشت ماشین خود شروع به کار کردند ، کمی بعد با همکاری شرکت Esprit Far East Group در سال 1970 به طور رسمی مشغول به کار شدند . این کمپانی بعد از مدتی به Esprit de Corps تغییر نام داد و تا پایان دهه ی 70 توانست فروش خود را به 120 میلیون دلار برساند. برند اسپیریت دارای خط تولید لباس کودکان ، زیور آلات و لوازم آرایش نیز می باشد همچنین در زمینه ی دکوراسیون منزل نیز  فعالیت دارد. اولین عطر اسپیریت در سال 2001 توسط مجموعه ای برای بانوان پا به عرصه ی عطریات گذاشت که ادامه فعالیت او با همکاری شرکت coty موفقیت های چشمگیری را برایش به ارمغان آورد. برند Esprit در بازه زمانی 2001 تا 2013 دارای 42 محصول در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر اسپیریت برای طراحی عطر برند Esprit عبارتند از :  Emilie (Bevierre) Coppermann, Guillaume  Flavigny, Olivier Pescheux, Bernard Ellena, Benoit Lapouza, Jean-Christophe Herault, Veronique Nyberg, Philippe Bousseton, Beatrice Piquet, Alienor Massenet, Evelyne Boulanger, Christophe Raynaud, Nathalie Lorson, Christiane Plos , Marie Salamagne

لینکهای مرتبط:

عطر اسپریت

ادکلن اسپریت

قیمت عطر اسپریت

خرید عطر اسپریت

عطر Esprit

ادکلن Esprit

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن دی اسکورد-وودDsquared² اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن کانادایی است . این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 14 عددد عطر و ادکلن با برند دی اسکورد | Dsquared²  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی دی اسکورد | Dsquared² از سال 1994 شروع به کار نموده  و از سال 2007 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است .عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
کمپانی DSQUARED توسط دو برادر دوقلو کانادایی به نامهای Dean و Dan در سال 19944 با اجرای فشن شوی مردانه در میلان ایتالیا تاسیس گردید.
Dean
و Dan متولد 1964 در تورنتو کانادا هستند. آنها در سال 19833 برای تحصیل در رشته طراحی مد به نیویورک رفتند و در سال 1986 پس از پیدا کردنن اسپانسر مالی(دیزل) اولین طراحی خود را که پوشاک مردانه بود تولید کردند. آنها در سال 1991 به میلان ایتالیا مهاجرت کردند و در کمپانی های ورساچه و دیزل مشغول بکار شدند تا اینکه در سال 1994 برند DSQUARED را افتتاح کردند.

عطر وود-ادکلن دی اسکورد۲-Dsquared² موفقیت آنها در طراحی و تولید لباس های مردانه باعث شد تا آنها در سال 2002  اولین کلکسیون لباس های زنانه شان را نیز به بازار عرضه کنند، این کلکسیون علاوه بر اینکه جوایزی کسب کرد موفق شد تا با جلب نظر مجله Women’s Wear Daily روی جلد این مجله قرار گیرد. در همین سال آنها با گسترش نام تجاریشان ادواتی همچون کفش، اکسسوری و عطر و ادکلن را نیز تولید نمودند.
 
طراحی های پر انرژی و جالب توجه این برند باعث شده است تا افراد مشهوری همچون ریانا و کریستینا آگولرا نیز از مشتریان ثابت این برند باشند. همچنینن مدونا در سال 2002 و بریتنی اسپییرز در سال 2009 در تورهای جهانیشان از این برند استفاده نموده اند.
 
این برند علاوه بر پوشاک در زمینه عطر و ادکلن جزو معروفترین و خاص ترین برند ها بشمار می رود که مجموعه عطرهای چوبی (WOOD) را تولید می کند.. این عطر و ادکلن ها ترکیبی از رایحه های کانادایی و ایتالیایی می باشند که برگرفته از گیاهان کوههای راکی در کانادا و مرکبات ایتالیایی است.
DSQUARED 
در سال 2003 برنده جایزه معتبر La Koree (اسکار فشن شوهای ایتالیایی) برای بهترین طراحیهای ارجینال شد، همچنین Dean و Dan در سالل 2007 برنده SQ Spanishh (مرد سال در طراحی مد) شدند.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر دی اسکورد-وود

ادکلن دی اسکورد-وود

قیمت عطر دی اسکورد-وود

خرید عطر دی اسکورد-وود

عطر Dsquared²

ادکلن Dsquared²

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن دانهیل | Dunhill اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن بریتانیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 19 عدد عطر وو ادکلن با برند آلفرد دانهیل | Alfred Dunhill وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی دانهیل | Dunhill از سال 1893 شروع به کار نموده و از سال 19344 وارد بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر دانهیل-ادکلن دانهیل-Dunhill Alfred Dunhill آلفرد دانهیل موسس شرکتی در انگلستان که زمینه ی فعالیت های خود را در  ابتدا با لوازم لوکس و لوازم جانبی جهت طراحی در خانه های ایتالیایی آغاز کرده است . عمده ی فعالیتش در زمینه ی لوازم جانبی و طراحی لباس های مردانه و وسایل لوکس بود . آغاز راهش با راه اندازی خط تولید لوازم لوکس وسایل نقلیه آغاز شد . در سال 1907 با راه اندازی شرکت تولیدی توتون وتنباکو و در سال 1910 خط تولید لوله را راه اندازی کرد . اشتیاق این برند اروپایی باعث این مسئله شد تا به سمت طراحی لباس و لوازم تزئینی و در نهایت به سمت طراحی ادکلن روی بیاورد . از این رو شروع به طراحی و ساخت انواع کیف ، عینک ، وسایل چرمی ، لوازم التحریر و ساعت های مردانه کرد . در بدو ورود به قرن بیست و یکم شروع به فعالیت در زمینه ی ادکلن نمود و در سال 1934 اولین محصول این بر ند را با نام دانهیل روانه ی بازار کرد . این برند تا به امروز ۲۱ ادکلن با رایحه های مختلف تقدیم به هواداران خود نموده است.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن       

لینکهای مرتبط:

عطر دانهیل

ادکلن دانهیل

قیمت عطر دانهیل

خرید عطر دانهیل

عطر Dunhill

ادکلن Dunhill

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن دیوید بکهامDavid Beckham اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن انگلیسی است. این تولید کننده ی عطر وادکلن تا کنون بیش از 25 عدد عطر و ادکلن با برند دیوید بکهام| David Beckham وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانیدیوید بکهام | David Beckham از سال 20055 شروع به کارر نموده و از همان سال وارد بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و  ادکلن های این کمپانی اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانیدد درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر دیوید بکهام -ادکلن David Beckham دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام (به انگلیسی: David Robert Joseph Beckham) (زاده ۲ مه ۱۹۷۵۵ در لندن)، فوتبالیست مشهور بریتانیایی است. او اولین بازی ملی خود را در اول ژوئن ۱۹۹۶ انجام داد. وی به عنوان یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان شناخته می‌شود. همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان گروه اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام‌های بروکلین (متولد ۴ مارس ۱۹۹۹)، رومیو (۱ سپتامبر ۲۰۰۲)، کروز (۲۰ فوریه ۲۰۰۵)و هارپر (متولد ۱۰ژوئیه ۲۰۱۱) دارد. او دارای دو توپ طلا است و یک بار بازیکن سال اروپا شده است. وی یازده بار زیبا ترین بازیکن فوتبال شده است. وی در کار های خیر خواهانه نیز شرکت موثر دارد بگونه ای که تمام دستمزد خود در پاریسن ژرمن را که در آن زمان بیشتر از دستمزد تمام فوتبالیست ها بود را به سازمان کودکان سرطانی اهدا کرد.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                       

عطر دیوید بکهام

ادکلن دیوید بکهام

قیمت عطر دیوید بکهام

خرید عطر دیوید بکهام

 عطر David Beckham

ادکلن David Beckham

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

 برند عطر ادکلن دیویدوفDavidoff اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن سوئیسی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 60 عددد عطر و ادکلن با برند دیویدوف | Davidoff  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی دیویدوف | Davidoff از سال 1912 شروع به کار نموده  و از سال 19911 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحاتت مشاهده نمایید.
هنری دیویدوف موسس سوئیسی – اوکراینی کمپانی Davidoff در سال 19066 در کیف اوکراین متولد شد. وی به همراه خانواده اش در سال 1911 بهه سوئیس مهاجرت کرد و در سال 19122 اولین مغازه تنباکو را راه اندازی نمود.

عطر دیویدوف-ادکلن دیویدوف Davidoff پسر هنری، ژینو پس از اتمام تحصیلات عالیه اش به یک سفر طولانی در آمریکای مرکزی و جنوبی برای فراگیری تجارت تنباکو رفت که تاثیر زیادی در زندگیش داشت. Zino در سال 19299 به سوئیس بازگشت و در اولین اقدام فروشگاه پدرش را گرفت و بیزینس خود را که در ابتدا تولید و فروش تنباکو بود آغاز کرد که رفته رفته به موفقیت دست یافت.سوئیس در جنگ جهانی دوم آسیب چندانی ندید بنابراین دیویدوف توانست با تولید محصولات با کیفیت در دهه 1930 تا 1940 به شهرت برسد. فروشگاه مرکزی در سال 1970 فروخته شد اما ژینو تا زمان مرگش در سال 1984 بعنوان نماینده برند در کمپانی حضور داشت.
Davidoff 
در سال 19911 با تولید ادکلن کول واتر بخش عطر و ادکلن را نیز به مجموعه ی خود افزود. این کمپانی علاوه بر سیگار  و تنباکو و عطر و ادکلنن محصولاتی از قبیل: قهوه، ساعت، عینک، کیف و کفش، قلم و خودنویس و… تولید می کند.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                         

عطر دیویدوف

ادکلن دیویدوف

قیمت عطر دیویدوف

خرید عطر دیویدوف

عطر Davidoff

ادکلن Davidoff

  • مجید نگهدار