دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense عطری است ملایم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intensee عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense d; یک عطر چوبی و تند برای آقایان است. رایحه این عطر بسیار شبیه کرید اونتوس میباشد و به نظر کارشناسان  شبیه ترین به کرید اونتوس است. از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخورداره و میتواند جایگزین مناسبی برای کرید اونتوس باشد. این کار از موفق ترین کارهای آرماف است.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense با بوی لیمو و سیب آغاز میشود و در ادمه با یاس و رز امتداد پیدا میکند و در انتها  مشک و عنبر و پچولی استشمام می شود.

عطر ادکلن آرماف – armaf یک برند جدید در حوزه ی عطر و ادکلن است. این شرکت در ایالات متحده ی عربی واقع شده است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن است. طراح آرماف ۶۸ عطر در کارنامه ی عطرسازی خود به ثبت رسانیده که همه ی آن ها در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده اند.

  •  پیش رایحهلیمو شیرین ، انگور سیاه ، سیب

  • میان رایحهگل سرخ ، یاسمن ، توس

  • رایحه پایهوانیل ، عنبر ، مشک ، نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس

ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس

آرماف کلاب د نویت اینتنس

Armaf Club de Nuit Intense

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-Armaf Club de Nuit woman عطری است ملایم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-Armaf Club de Nuit womann عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-Armaf Club De Nuit Woman

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-Armaf Club De Nuit ; یک عطر گلی میوه ای برای خانمها است. رایحه این عطر بسیار شبیه شنل کوکو مادمازل میباشد و به نظر کارشناسان  شبیه ترین به کوکو مادمازل است. از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخورداره و میتواند جایگزین مناسبی برای کوکو مادمازل باشد. این کار از موفق ترین کارهای آرماف است.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه-Armaf Club De Nuit  با بوی ترنج ، گریپ فروت ، هلو ، نارنج آغاز میشود و در ادمه با گل شمعدانی ، یاسمن امتداد پیدا میکند و در انتها مشک ، نعناع هندی ، وانیل  استشمام میشود.

عطر ادکلن آرماف – armaf  یک برند جدید در حوزه ی عطر و ادکلن است. این شرکت در امارات متحده ی عربی واقع شده است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن است. طراح آرماف ۶۸ عطر در کارنامه ی عطرسازی خود به ثبت رسانیده که همه ی آن ها در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده اند.

  •  پیش رایحهترنج ، گریپ فروت ، هلو ، نارنج

  • میان رایحهگل شمعدانی ، یاسمن ، هسته میوه جات ، گل سرخ

  • رایحه پایهمشک ، نعناع هندی ، وانیل ، خس خس

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

آرماف کلاب د نویت زنانه

عطر آرماف کلاب د نویت زنانه

ادکلن آرماف کلاب د نویت زنانه

Armaf Club De Nuit

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن آرامیس نیو وست-Aramis New West عطری است خنک و تلخ. این عطر در سال ۱۹۸۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر آرامیس نیو وستAramis New West عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن آرامیس نیو وست- Aramis New West

عطر ادکلن آرامیس نیو وست- Aramis New West ، با دارا بودن رایحه ای معطر از میوه ها و گیاهان تازه مناسب استفاده ی آقایان در فصل تابستان می باشد. ادکلن مردانه Aramis New West for Men  به دلیل بوی خنک و تلخی که دارد ماندگاری آن نیز بسیار بالا می باشد، از این رو برای مصرف در طول روز پیشنهاد خوبی است. این ادکلن مردانه همانند سایر محصولات این برند از ماندگاری و پخش بوی مناسبی برخوردار می باشد . البته در ایران اقبال خوبی نداشت و فروش ضعیفی داشت. ادکلن نیو وست, با الهام از دریا و ساحل و طروات آنها و آسمانی آفتابی در ساحل دریا ساخته شده است و به همین علت این حس را یعنی شادابی و نشاط به شخص و اطرافیانش القا می کند. مانند یک روز خوب در هوایی معتدل بهاری در کنار سواحل دریای خزر. این عطر تداعی گر یک روز خوب زیر آسمانی آفتابی  در کنار سواحل می باشد و حسی سرشار از شادی ، نشاط ، آرامش و سرزندگی با خود به همراه دارد.

  • رایحه اولیه : آلدهید , ترنج , اسطوخودوس , زیره , آب دریا , نعناع , گیاه درمنه
    رایحه میانی : درخت کاج , هندوانه , شمعدانی , یاس , دانه سرو کوهی , برگ خشک برگبو , گشنیز
    رایحه پایه : خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , چرم , مشک , کهربا , سدر , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                        

عطر آرامیس نیو وست

ادکلن آرامیس نیو وست

آرامیس نیو وست

Aramis New West

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر آرامیس ۹۰۰- Aramis 900 عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۱۹۷۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر آرامیس ۹۰۰- Aramis 900 عطری است مردانه و خاص.

عطر آرامیس ۹۰۰- Aramis 900

عطر ادکلن آرامیس ۹۰۰ از برند کهنه کار و نام آشنای آرامیس که در سال ۱۹۷۳ توسط برنارد چنت طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول ، عطری با بویی خاص و بسیار ماندگار، با رایحه های چوبی برای مردان میباشد. در نت ابتدایی این محصول عناصری نظیر رایحه گشنیز ، یادداشت های سبز گیاهان ، ترنج ، چوب بلسان بنفش برزیل و لیمو حضور دارند. در نت میانی آن ترکیبی از رایحه میخک ، زنبق ، یاسمن ، گل رز و شمعدانی نمایان شده و در انتها و در نت پایه و اصلی رایحه ی چوب صندل ، عنبر ، نعناع هندی ، خزه و خس خس بکار رفته است. از به هم پیوستن نت های این عطر ، رایحه ای با تنالیته ی گرم و تلخ ایجاد شده که مناسب برای استفاده در روزهای سرد سال میباشد . این محصول نیز همانند اغلب محصولات تولیدی این برند در دو آمبولانژ قدیمی و جدید تولید شده است. یکی از ویژگی های این محصول دز بالایی از رایحه ی گل های موجود در آن میباشد. از ماندگاری بالا و پخش بوی مناسبی برخوردار میباشد . از نسخه ی جدید این عطر بانوان نیز میتوانند کاربری لازم را داشته باشند.

  • رایحه اصلی : لیمو ترش , ترنج , ترکیبات سبز , اقاقیای برزیلی , گشنیز
    رایحه میانی : رز , ریشه زنبق , شمعدانی , گل برف , میخک صدپر , یاس
     
    رایحه پایه : خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , خس خس , مشک زباد , کهربا , نعناع هندی

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آرامیس ۹۰۰

ادکلن آرامیس ۹۰۰

آرامیس ۹۰۰

Aramis 900

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر آرامیس دوین- Aramis Devin عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۱۹۷۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر آرامیس دوین- Aramis Devin عطری است مردانه و کلاسیک.

عطر آرامیس دوین- Aramis Devin

عطر ادکلن مردانه آرامیس دوین از برند کهنه کار و قدیمی آرامیس که در سال ۱۹۷۷ توسط برنارد چنت طراحی و به بازار عرضه شد . این عطر مخصوص آقایانی است که می خواهند آخر هفته ی خوبی را در کنار خانواده داشته باشند و تعطیلات پایان هفته را در آرامش و لذت سپری کنند . این عطر دارای رایحه ای سنگین و ماندگار می باشد.

عطری گرم و تلخ است که توسط آرامیس برای مردان طراحی شده است . رایحه ی ابتدایی این عطر را آلدئیدهای نارنجی ، درمنه ، اسطوخودوس ، ترنج و لیمو تشکیل داده است . در رایحه ی میانی شاهد گل میخک ، دارچین ، گل یاس ، زیره سیاه و کاج سوزنی هستیم و در انتها و رایحه ی پایانی و اصلی این عطر عناصری نظیر گل لادن ، چرم ، عنبر ، نعناع هندی ، مشک ، خزه و سرو حضور خود را به نمایش میگذارند . از این عطر دو آمبولانژ با ظاهری متفاوت عرضه شده است . با توجه به موجود بودن رایحه ی گل یاس در این عطر ، بویی کاملا پاک و شفاف از روستاها را خارج از هرگونه آلودگی شهری میتوان در رایحه ی این عطر یافت . پس از گذشت حدود ۳۷ سال از تولید این عطر ، همچنان از استقبال بینظیری از سوی طرفداران این برند ، برخوردار می باشد.

  • رایحه اولیه : لیمو ، ترنج ، پرتقال ، اسطوخودوس ، آلدهید

  • رایحه میانی : یاس ، میخک صدپر ، درخت کاج ، زیره سیاه ، دارچین

  • رایحه اصلی : نعناع هندی ، مشک ، عنبر ، لادن ، سدر ، چرم ، خزه درخت بلوط

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                      

عطر آرامیس دوین

ادکلن آرامیس دوین

آرامیس دوین

Aramis Devin

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن آرامیس طلایی-Aramis Aramis عطری است گرم و تلخ. این عطر در سال ۱۹۶۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر آرامیس طلایی-Aramis  Arams عطری است مردانه و شیک.

 

عطر آرامیس طلایی – Aramis Aramis

عطر آرامیس طلایی-Aramis Aramis با رایحه ای گرم ، تلخ ، چوبی و مدیترانه ای که دارد  نمادی از شاخصه های کلاسیک برند آرامیس بوده و به دلیل داشتن ترکیبات خاص و منحصر به فردی  نظیر : چرم، ریشه ی زنبق زرد ، نارگیل و آویشن تداعی گر حس قدرت و مردانگی است و مناسب مصرف در فصل های سرد سال می باشد. همچنین برای استفاده ی آقایان در شب پیشنهاد خوبی است. لازم به ذکر است که کمپانی Aramis اولین برند متعلق به Estee Lauder می باشد.

  • رایحه اولیه : آلدهید , ترنج , شبدر , آویشن , گیاه درمنه , صمغ درختچه مر , گاردنیای یاسمنی
    رایحه میانی : ریشه زنبق , یاس , هل , سالویا , نعناع هندی
    رایحه پایه : نارگیل , خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , خس خس , چرم , مشک , کهربا

لینکهای مرتبط:

عطر آرامیس طلایی

ادکلن آرامیس طلایی

آرامیس طلایی

Aramis Aramis

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال-Alexandre J Le Royal عطری است تند.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال-Alexandre J Le Royalll عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال-Alexandre J Le Royal

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال – Alexandre J Le Royal در لطافت و طراوتی ناب و فاخر، کار خودش رو شروع میکنه. هل و دارچین شیرین که خبری از تندی اسپایسی اونا نیست،در کنار طراوت و تازگی میوه ها که پس زمینه ی آروم و لطیف چوبی رو هم بخوبی میشه در اون حس کرد بخش آغازین له رویال هستن. این فضای ادویه ای،میوه ای و چوبی تازه و شاداب که خوشمزگی ظریفی در اون جریان داره،با حضوری دوستانه و بی آزار،حدود یه ساعت هاله ای آرامش بخش و توأم با اعتماد بنفس بوجود میاره.

به مرور آکورد چوبی قدرت بیشتری می گیره و عطر حالت کهربایی و کمی خاکی می گیره که خبر از تغییر فضا به سمت و سویی چوبی و خاکی قدرتمند میده.
اما چنین اتفاقی نمی افته و عطر وارد فضایی شاداب تر و تازه تر که کاملا متفاوت از لحظات آغازین عطر هست،میشه.
 
لیموی آبدار و تازه که فضا رو تلطیف میکنه و ترشی خفیفی هم داره بهمراه حس الکلی قدرتمندی در کنار فضای چوبی-ادویه ای باشکوه و البته لطیفی قرار می گیرن که لمسی از توت ارس،این پیچیدگی مجلل و مفرح رو به اوج خودش میرسونه.
 
این در هم تنیدگی با وقار و ملایم سیتروسی-الکلی و اسپایسی-چوبی تا مدتها موجبات انبساط خاطر رو فراهم میکنه و در انتها حس خزه ای و خاکی خفیفی به خودش می گیره .

عطر ادکلن الکساندر جی ل رویال – Alexandre J Le Royal مثل اسم و شیشه ی با عظمت و فاخرش،حس لوکس و شیکی داره که سرشاره از لطافت و آرامش و اعتماد بنفس. یه عطر بسیار باکیفیت که یونیک نیست اما محشر و سرور آوره.پخش متوسط و ماندگاری ۶-۷ ساعته داره.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر الکساندر جی ل رویال

ادکلن الکساندر جی ل رویال

الکساندر جی ل رویال

Alexandre J Le Royal

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت بلک – Oscent Black  محصولی دیگر از برند الکساندر جی ، در سال ۲۰۱۲ برای استفاده ی بانوان و آقایان طراحی و بعد از دو  نسخه ی اوسنت وایت و اوسنت پینک به بازار عرضه شد .

رایحه ی سنگین ، کلاسیک و اصیل عطر ادکلن زنانه مردانه الکساندر جی اوسنت بلک در بطری زیبایی به رنگ مشکی با همان ساختار قبلی دو محصول هم خانواده  اش با رزین مجلل طلایی قرار گرفته است . رایحه و طراحی بطری عطر ادکلن زنانه مردانه الکساندر جی اوسنت بلک در تعاملی هماهنگ و خاص قرار دارد .


عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت بلک
–Oscent Black

در مسیر بویایی عطر ادکلن زنانه مردانه الکساندر جی اوسنت بلک ، شاهد پخش رایحه ای قدرتمند از نت های چوبی ، مشکی ، دودی و معطر میباشیم . عطر ادکلن زنانه مردانه الکساندر جی اوسنت بلک با نت های ماندگار و کلاسیک خود فقط مناسب فصل سرد زمستان و مجالس و میهمانی های شبانه میباشد . عطر ادکلن زنانه مردانه الکساندر جی اوسنت بلک در بطن خود مشک ، نت های چوبی ، اولیبانوم ، گل لادن ، تنباکو ، سدر ، زنجبیل ، وانیل ، بادیان رومی و عنبر را داراست . عنصر غالب موجود در رایحه ی عطر ادکلن زنانه مردانه الکساندر جی اوسنت بلک ، اولیبانوم میباشد و دارای ماندگاری زیادی است .

طراحی رایحه ی عطر ادکلن زنانه مردانه الکساندر جی اوسنت بلک همانند دو محصول هم خانواده اش از گروه تولیدی الکساندر جی میباشد . با یک بار تست این رایحه در شبهای زمستانی ، مطمئنا شیفته ی آن خواهید شد .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن               

لینکهای مرتبط:

عطر الکساندر جی اوسنت بلک                                   

ادکلن الکساندر جی اوسنت بلک

الکساندر جی اوسنت بلک

Oscent Black

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت پینک – Oscent Pink  از برند الکساندر جی در سال ۲۰۱۲ بعد از نسخه ی اولیه ی خود یعنی عطر ادکلن مردانه اوسنت وایت ، طراحی و به بازار عرضه شد . بطری عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک نیز دقیقا مشابه اوسنت وایت طراحی شده با این تفاوت که ، رنگ بطری اینبار به  صورت صورتی کمرنگ میباشد.

                   
عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت پینک
–Alexander j. Oscent Pink

رایحه ی این عطر زنانه ی شیرین و مرکباتی ، مناسب فصول بهار و زمستان میباشد . در نت ابتدایی عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک ، تمشک به همراه مرکباتی همچون ترنج و پرتقال آشکار میگردد . به دنبال نت ابتدایی در قلب رایحه ی عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک و در نت میانی شاهد ، گل یاس ، شکوفه پرتقال و نعناع هندی خواهیم بود و سر آخر در نت پایه و در انتهای مسیر بویایی عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک عناصری همچون مشک ، عنبر و وانیل از بانوان شیک پوش و خوش سلیقه دلربایی کرده و ماندگار میگردد .

عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک ، عطری است که با دل خوش و آرامش خاطر میتوانید آنرا در طول روز و شب بر تن کنید . عطر ادکلن زنانه الکساندر جی اوسنت پینک دارای سیلیجی سنگین و از طول عمر بالایی هم برخوردار میباشد .

در پیجیدگی دقیقا شبیه به عطر ادکلن شنل کوکو مادمازل بوده با ایت تفاوت که صاف تر و شفاف تر و عطری است کاملا زنانه و دخترانه اما کمی شیرین تر به همراه تمشک ، که مسلما آنرا دوست خواهید داشت .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر الکساندر جی اوسنت پینک

ادکلن الکساندر جی اوسنت پینک

الکساندر جی اوسنت پینک

Alexander j. Oscent Pink

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت – Oscent white از برند تازه کار و جدید التاسیس الکساندر جی در سال ۲۰۱۲ طراحی و به بازار عرضه شد .

رایحه ی عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت دارای تنالیته ی چوبی ، مشکدار شرقی است که دارای تمی بسیار قوی با ماندگاری بالاست و مورد مناسبی  برای فصل سرد و برفی زمستان بشمار می آید.


عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت–Alexander j. Oscent white

در نت ابتدایی این عطر قوی و گیرا نبض بسیار قدرتمندی از حنای گرجستانی به میان آمده و در قلب و در نت میانی لامی ، نعناع هندی و چوب صندل سفید هوش و حواس را از شنونده ربوده و در انتها با رایحه ی حس برانگیز لادن و مشک و رایحه ی دلچسب وانیل ، عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت را دلچسب برای بانوان نیز مینماید .

عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت از سری خانواده ی اوسنت اولین عطر از این مجموعه بوده و با شاهکاری در زمان ماندگاری خود را در ذهن هواداران این برند جای داده است . بطری این محصول که بیانگر رایحه ی قدرتمند درون آن است با درب پوشی برنگ طلایی ، آویزی به رنگ طلا و همچنین منقوش بودن لوگوی برند الکساندر جی در قلب این بطری و نیز طرح حکاکی شده ی نام محصول بر گلوی این بطری همه و همه باعث جذابیت و فریبندگی عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت شده است .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                             

عطر الکساندر جی اوسنت وایت

ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت

الکساندر جی اوسنت وایت

Alexander j. Oscent white

  • مجید نگهدار