دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن دانهیل | Dunhill اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن بریتانیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 19 عدد عطر وو ادکلن با برند آلفرد دانهیل | Alfred Dunhill وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی دانهیل | Dunhill از سال 1893 شروع به کار نموده و از سال 19344 وارد بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر دانهیل-ادکلن دانهیل-Dunhill Alfred Dunhill آلفرد دانهیل موسس شرکتی در انگلستان که زمینه ی فعالیت های خود را در  ابتدا با لوازم لوکس و لوازم جانبی جهت طراحی در خانه های ایتالیایی آغاز کرده است . عمده ی فعالیتش در زمینه ی لوازم جانبی و طراحی لباس های مردانه و وسایل لوکس بود . آغاز راهش با راه اندازی خط تولید لوازم لوکس وسایل نقلیه آغاز شد . در سال 1907 با راه اندازی شرکت تولیدی توتون وتنباکو و در سال 1910 خط تولید لوله را راه اندازی کرد . اشتیاق این برند اروپایی باعث این مسئله شد تا به سمت طراحی لباس و لوازم تزئینی و در نهایت به سمت طراحی ادکلن روی بیاورد . از این رو شروع به طراحی و ساخت انواع کیف ، عینک ، وسایل چرمی ، لوازم التحریر و ساعت های مردانه کرد . در بدو ورود به قرن بیست و یکم شروع به فعالیت در زمینه ی ادکلن نمود و در سال 1934 اولین محصول این بر ند را با نام دانهیل روانه ی بازار کرد . این برند تا به امروز ۲۱ ادکلن با رایحه های مختلف تقدیم به هواداران خود نموده است.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن       

لینکهای مرتبط:

عطر دانهیل

ادکلن دانهیل

قیمت عطر دانهیل

خرید عطر دانهیل

عطر Dunhill

ادکلن Dunhill

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • مجید نگهدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی