دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 برند عطر ادکلن فرهGianfranco Ferre اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن ایتالیایی است. Ferre یک طراح ایتالیایی است که اسم هنری او the Architect of Fashion می باشد. وی سال 1944 در میلان متولد شد و به دلیل علاقه ای که به معماری داشت به تحصیل آن مشغول شد ولی بعد از اتمام تحصیلاتش در زمینه ی مد و فشن شروع به فعالیت کرد .سفر او به هند باعث تکمیل مطالعاتش در زمینه ی مد و طراحی گشت تا آنجا که به ساخت جواهر روی آورد و برای سلبریتی هایی چون : Walter Albini و Christiane Bailly جواهرات نفیسی را خلق و طراحی کرد. اولین عطر و ادکلن جانفرانکو فرره در سال 1984 با نام Gianfranco Ferré که مخصوص بانوان بود به بازار عرضه شد . محصولات او تحت عنوان هایی نظیر :  Gianfranco, Ferré یا Gianfranco Ferré ارایه می شدند . فرره در سن 622 سالگی از دنیا رفت. برند فره در زمینه ی لوازم آرایش نیز فعالیت هایی داشت. برند جانفرانکو فرره در بازه زمانی 1984 تا 2011 دارای 24 عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد . مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار درعطر جانفرانکو فرره برای طراحی عطر و ادکلن برند Gianfranco Ferré عبارتند از : Mark Buxton, Pierre Bourdon, Alexandra Jouet, Francis Kurkdjian, Karine Dubreuil, Maurice Roucel, Jean-Charles Niel, Michele Saramito, Olivier Polge and Alienor Massenet

لینکهای مرتبط:                         

عطر فره

ادکلن فره

قیمت عطر فره

خرید عطر فره

عطر Gianfranco Ferre

ادکلن Gianfranco Ferre

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن جورجیو آرمانیGiorgio Armani اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۱۳۰ عدد عطر و ادکلن با برند Giorgio Armani وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی Giorgio Armani از سال 1975 شروع به کار نموده  و از سال 19822 وارد  بازار عطر و ادکلنن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی   اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید. یک برند مشهور تولیدد زیوررآلات و لباس است که عطر نیز تولید نموده است.

جورجو آرمانی (به ایتالیایی: Giorgio Armani) (زاده ۱۱ ژوئیه ۱۹۳۴) طراح لباس سرشناس ایتالیایی است که بیشتر به خاطر طراحی پوشاک مردانه شناخته شده است.. او شرکت خود، آرمانی را در سال ۱۹۷۴۴ بنیان گذاشت و در آستانه قرن بیست و یکم به‌عنوان موفق‌ترین طراح از ایتالیا فراتر رفت. در سال ۲۰۰۰ مجله فوربز، جورجیو آرمانی را به عنوان موفق‌ترین طراح دنیا معرفی کرد. در سال ۲۰۰۱ این مجله او را در لیست اعضای جدید مد و در ردیف نوزدهم قرار داد.

عطر جورجیو آرمانی ادکلن Giorgio Armani آرمانی پس از فعالیت مختصری در پزشکی و عکاسی، تنها بر حسب اتفاق وارد صنعت مد شد. او پس از خدمت نظام وظیفه، در فروشگاه بزرگ لاریناسکنت در میلان آغاز به‌کار کرد. آرمانی در سال ۱۹۴۶ به عنوان طراح در شرکت پوشاک مردانه نینو کروتی هیتمن استخدام شد. او در سال ۱۹۷۴ نخستین مارک لباس مردانه و یک سال بعد اولین مجموعه لباس زنانه‌اش را معرفی کرد.
او پس از آنکه در سال ۱۹۷۵، دیگر تولیدات مربوط به صنعت طراحی لباس با برند «جورجو آرمانی» را عرضه کرد، در سال  ۱۹۸۱ نخستین سری فروشگاه‌های فروش ارزانتر وو بازار بزرگ آرمانی و در سال ۲۰۰۰۰ بخش لوازم آرایشی را راه‌اندازی کرد. امروزه شرکت آرمانی شامل ۲۰۰۰ مرکز فروش جهانی با فروش سالیانه بیشتر از یک میلیارد دلار است. شرکت ارمانی برای تبلیغات خود از افراد بسیار معروف در زمینه ی هنر و ورزش استفاده می کند که از جمله انها می توان به دیوید بکهام.کریستیانو رونالدو از فوتبالیستها و مگان فوکس از بازیگران هالیوود نام برد. محصولات امپریو آرمانی نیز زیر شاخه جورجیو آرمانی است. عطر امپریو آرمانی ادکلن Emporio Armani همچنین هتل آرمانی واقع در برج خلیفه(در دبی) با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی است.

لینکهای مرتبط:

عطر جورجیو آرمانی

ادکلن جورجیو آرمانی

قیمت عطر جورجیو آرمانی

خرید عطر جورجیو آرمانی

عطر Giorgio Armani

ادکلن Giorgio Armani

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن جیونچیGivenchy اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 170 عدد عطر و ادکلن با برند جیونچی | Givenchy وارد بازار عطر و ادکلن نموده است.کمپانی ژیوانشی | Givenchy از سال 1952 شروع به کار نموده  و از سال 1957 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است .عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.

Givenchy یک کمپانی فرانسوی است که در زمینه تولید پوشاک، لوازم آرایشی و عطر و ادکلن فعالیت می کند. Hubet de Givenchy که یک طراح مد پوشاک بود در سالل 1952 این کمپانی را تاسیس کرد.
ژیوانژی شهرت خود را با ترکیب ظرافت فرانسوی و پر زرق و برقی امریکایی بدست آورد. در دهه 19600 این برند محبوب بسیاری از هنرمندان شد. Audrey Hepburn بازیگرر مشهوری بود که در اکثر فیلم هایش از لباسهای این برند استفاده می نمود و این امر سبب شهرت دوچندان این برند شد.

عطر جیونچی-ادکلن ژیوانشی-Givenchy Givenchy تا سال 1995 فقط پوشاک مردانه و عطر تولید می کرد اما در سال 1995 پس از بازنشتگی وی، کمپانی ژیوانژی،John Galliano که دوسال بعد به کمپانی Dior رفت و سپس  Alexander MacQueen را استخدام کرد.
Givenchy
در سال 2001 خط تولید پوشاک زنانه را نیز توسط Gulien Macdonaldd طراح برجسته دنیای مد و فشن راه اندازی نمود.
کمپانی ژیوانژی با طراحی و تولید عطر مردانه ی L’Interdit در سال 19577 وارد دنیای عطر و ادکلن شد و اولین عطر زنانه اش Monsieur de Givenchy را در سال 19599 تولید کرد. در سال 1987 کمپانی بطور رسمی با شرکت مادر LVMH (که یک شرکت مطرح عطرسازی بین المللی است) همکاری اش را در تولید عطر و ادکلن آغاز نمود و از این تاریخ به بعد عطرهایش را با همکاریLVMH تولید می نماید. در قرن 21 نیز آنها ضمن توجه قبلی به مد کلاسیک، سعی بر جذب مخاطبان جوان با عطرهایی با رایحه میوه ها نمودند و در این راه از افراد مشهوری چون Liv Tyler و Justin Timberlake برای تبلیغات عطر و ادکلن های خود بهره برد.

لینکهای مرتبط:

عطر جیونچی

ادکلن جیونچی

قیمت عطر جیونچی

خرید عطر جیونچی

عطر Givenchy

ادکلن Givenchy

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

 برند عطر ادکلن گوچیGucci اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۵۴ عدد عطر و ادکلن باا برند گوچی | Gucci  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است.کمپانی عطر گوچی-ادکلن گوچی-Gucci از سال 1921 شروع به کار نموده  و از سال 19744 وارد  بازار عطر و ادکلن شده استعطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.Gucci در سال 1921 توسط Guccio Guccii در  فلورانس ایتالیا تاسیس گردید. گوچی با الهام از چمدانهای زیبایی که مسافران در هتل ساوی لندن( وقتی که وی آنجا کارر میکرد) تصمیم گرفت به ایتالیا بازگردد تا با ترکیب زیبایی بهبود یافته چمدانهای انسانهای متمول و مهارت استادکاران هنرمند فلورانس چمدان خاصی تولید نماید.

عطر گوچی-ادکلن گوچی-Gucci گوچی با کمک سه پسرش آلدو، واسکو و رادولفو به سرعت بر تعداد شعبه های خود در شهرها و کشورهای دیگر افزود. شهرت گوچی در تولید مصنوعات چرمی بود اما در طول جنگ جهانی دوم که چرم کمیاب شده بود گوچی با در اختیار گرفتن ابتکار عمل بجای چرم از کنف، گونی و کتان استفاده نمود. در سال 1994 Tom Fordd مشهور، مدیر تولید Gucci شد و جسارت و انگیزه ای مضاعف را به کمپانی تزریق کرد.گوچی که یکی از مطرح ترین و مشهور ترین برندها در عرصه چرم بود در سال 1974 با راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن، محصولات افسانه ای طراحی و تولید کرد که امروزه از پرفروشترین محصولات عطر و ادکلن جهان بشمار می روند. اولین عطر Gucci در سال 1974 با نام Gucci No. 1 برای بانوان تولید و روانه بازار عطر و ادکلن شد.طراحان عطر گوچی عبارتند از:
 Michel Almairac, Dominique Ropion, Daniela (Roche) Andrier, Antoine Maisondieu, Guy Robert, Karine Dubreuil, Maurice Roucel, Firmenich, Ilias Ermenidis,, Givaudan, Jacques Huclier and Lorenzo Villoresi
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر گوچی

ادکلن گوچی

قیمت عطر گوچی

خرید عطر گوچی

عطر Gucci

ادکلن Gucci

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

 برند عطر ادکلن گرلنGuerlain اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن فرانسوی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 260 عدد عطر و ادکلن با برند گرلن | Guerlain  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی گرلن | Guerlain از سال 1828 شروع به کار نموده  و از سال 1860 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید در پایان توضیحات مشاهده نمایید.

Guerlain یکی از قدیمی ترین کمپانی های عطر و ادکلن سازی دنیاست که در سال 1828 توسط Pierre Francois Pascal Guerlainn در فرانسه تاسیس شد.

عطر گرلن-ادکلن گرلنGuerlain 175 سال کار برجسته در زمینه عطرسازی به همراه عشق و شور و حفظ سنت ها. گرلن همیشه  مواد لوکس و نایابی برای عطرهایش مثل وانیل فرانسوی و یلانگ یلانگ (گیاه مخصوصی که در مزرعه خود کشت می دهد) استفاده می کند، بعلاوه گورلین همیشه بعنوان یکی از مبتکرترین طراحان عطر و ادکلن در استفاده از مواد مصنوعی بوده است ( مثلا عطر Jicky در سال 1889 اولین عطری بود که در آن از ماده کومارین مصنوعی استفاده شده بود.) گرلن در صنعت عطرسازی به شهرت جهانی رسید و در سال 1853 عطری با نام Eau de cologne imperial برای ناپلئون سوم امپراطور فرانسه و همسرش ساخت که بعنوان عطر رسمی اعلیحضرت شناخته می شد. پس از آن عطری مخصوص ملکه ویکتوریا انگلستان و ملکه ایزابلا اسپانیا ساخت.
 
عطر و ادکلن های گرلن غالبا دارای یک اشتراک بویایی هستند که کاملا سبک رایحه ی متفاوت این برند عطر و ادکلن سازی است. Pierre Francois در سال 1864 از دنیاا رفت و دو پسر وی ( Aimeدر ابتدا) و Gabriel و پس از آن فرزندان آنها اداره این کمپانی عطر و ادکلن  را بر عهده گرفتند. در سال 1994 خاندان گرلن کمپانی را به Louis Vuilton فروخت. گرچه Jean Paul Guerlain بعنوان طراح تا سال 2002 باقی ماند و پس از وی Thierry Wasser در سال 2008 این سمت را تا کنون بر عهده گرفته است.
در سال 20055 شاخص ترین بوتیک گرلن در خیابان شانزلیزه بازسازی شد و علاوه بر اینکه به مشتریان سرویس دهی می نماید بعنوان موزه نیز پذیرای علاقمندان میی باشد.

لینکهای مرتبط:

عطر گرلن

ادکلن گرلن

قیمت عطر گرلن

خرید عطر گرلن

عطر Guerlain

ادکلن Guerlain

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن فندیFendi اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 27 عدد عطر و ادکلن با برندد  فندی   وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی فندی | Fendi از سال 1918 شروع به کار نموده  و از سال 1985 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Fendi 
یک برند ایتالیایی است که در سال 1918 توسط Adele Casagrande راه اندازی شد. ازدواج وی با  Edoardo Fendi باعث شد تا نام برند در سال 19255 به فندیی تبدیل شود.

عطر فندی ادکلن فندی-Fendi تخصص فندی در ابتدا در تولید محصولات چرم وپوست بود. با پیشرفت کار در دهه 1930 تا 1940 بوتیک هایی در خارج از رم تاسیس شد. در سال 1946 دختر آدل و ادواردو به کسب و کار پیوست و ایده های نوینی را برای فندی به ارمغان آورد، همچنین او با یک طراح پاریسی ملاقات کرد که نتیجه اش اضافه شدن Karl Lagerfeld و ایده هایش به فندی بود.
شهرت فندی بیشتر بخاطر کیف های دستی می باشد. فندی در دهه 80 تا 900 با گسترش خط تولیدش محصولاتی همچون عینک آفتابی، لباسهای مردانه، جین و عطر وو ادکلن نیز تولید نمود.
فندی اولین عطرش را در سال 1985 با نام Fendi for Womenn به دنیای عطر و ادکلن معرفی نمود. بیشتر عطر و ادکلن ها و محصولات لوکس فندی با همکاری کمپانیی معروف LVMH تولید می شود. گردش مالیFendi حدود ۳۳۸،۵۰۰،۰۰۰۰ دلار در سال است.

لینکهای مرتبط:

عطر فندی

ادکلن فندی 

قیمت عطر فندی

خرید عطر فندی

عطر Fendi

ادکلن Fendi

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن فراریFerrari اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن ایتالیایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 26 عدد عطر و ادکلن با برند فراری وارد بازار عطر و ادکلن نموده است.کمپانی فراری | Ferrari از سال 1929 شروع به کار نموده  و از سال 1991 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر وو ادکلن های این کمپانی اکثرا مردانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
Ferrari 
کمپانی مشهور خودرو سازی واقع در Maranello ایتالیاست که در سال 1929 توسط Enzo Ferrarii تاسیس گردید. این کمپانی کارش را با ساخت موتور سیکلت وو اتومبیلهای اسپرت برای مسابقات فرمول 1 آغاز کرد، تا اینکه در سال19477 بر خلاف میل Enzo اولین اتومبیل غیر مسابقه ای کمپانی فراری تولید شد. در همین زمان نام کمپانی به Ferrari S.p.A تغییر کرد.
 
امروزه فراری بعنوان یکی از بزرگترین نام ها و حامیان مسابقات فرمول یک در جهان، تولید کننده قطعات موتوری و ارائه کننده سبک زندگی لوکس با اتوموبیل هایی گرانقیمت، شناخته می شود. لوگوی این شرکت یک اسب سیاه در زمینه زرد است. از نقاط عطف این شرکت می توان به قهرمانی در جایزه بزرگ فصل و راه اندازی موفقیت آمیز اتومبیل های جاده ای موسوم به سوپرکارها اشاره کرد.

عطر فراری-ادکلن فراری-Ferrari Ferrari پس از کسب موفقیتهای پی در پی و شهرت در ساخت اتومبیلهای مدرن دست به تولید محصولات دیگر از قبیل عطر و ادکلن زد، در سال 1991 فراری با معرفی عطر Ferrari Blackk قدم به یک وادی جدید در تجارت نهاد و وارد بازار عطر و ادکلن شد . نت های شیرین و شرقی این عطر و ادکلن باعث شد تا خیلی زود جایگاه ویژه ای در قفسه عطر فروشی ها پیدا کند. اگرچه قیمت فوق العاده زیاد اتومبیل های این برند باعث شد تا خیلی از مردم به آن دست پیدا نکنند اما خرید این عطر و ادکلن ها برای مردم عادی حس برتری را برای آنها به همراه داشت.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر فراری

ادکلن فراری

قیمت عطر فراری

خرید عطر فراری

عطر Ferrari

ادکلن Ferrari

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن Franck Olivierفرانک اولیویر اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن فرانسوی است.این برند یک خانه مد فرانسوی است که اولین عطر خود را در سال 2010 به بازار معرفی کرد. برند فرانک اولیفر در بازه زمانی 2010 تا 2013 دارای 266 عطر در کارنامه خود می باشد.مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در خانه مد فرانک اولیور برای طراحی عطرهای برند Franck Olivier  عبارتند از : Franck Olivier and Mark Buxtonn.

لینکهای مرتبط:

عطر فرانک الیور

ادکلن فرانک الیور

قیمت عطر فرانک الیور

خرید عطر فرانک الیور

عطر Franck Olivier

ادکلن Franck Olivier

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

 برند عطر ادکلن Estee Lauderاستی لودر اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن امریکایی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از 88 عدد عطر و ادکلن با ا برند استی لادر | Estee Lauder  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است . کمپانی استی لادر | Estee Lauder از سال 1946 شروع به کار نموده  و از سال 1953 وارد  بازارر عطر و ادکلن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
 
اطلاعاتی از سال‌ های اولیه‌ زندگی ملکه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی آمریکا یعنی استی لادر وجود ندارد. اولین اطلاعات موجود در باره او، اقدام وی برای فروش کرم‌ هایی خنک‌ کننده‌ معروف به شش در یک، در سال 1924 است.
او در سال  1944ازدواج کرد، این کمپانی در سال 1946 توسط Joseph and Estée Lauderr تاسیس شد. خانم لادر خیلی زود تحت تاثیر عمویش که یک متخصص پوست وو شیمیدان بود در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی کارآزموده شد. با این باور که هر خانمی میتواند زیبا باشد تنها اگر مراقبت های اولیه را از پوستش انجام دهد استی لادر فروش محصولاتش را بصورت معرفی درب خانه ها آغاز کرد. تنها 2 سال بعد کمپانی اولین فروشگاهش را تاسیس کرد.

عطر استی لودر ادکلن Estee Lauder در سال 1953 کمپانی اولین عطرش را تحت عنوان Youth Dew به دنیای عطر و ادکلن معرفی نمود. در سال 1964 استی لادر برند آرامیس را جهت تولید عطر و ادکلن ها و محصولات زیبایی مردانه نیز راه اندازی کرد. در سال 1968، فروش شرکت او از مرز 40 میلیون دلار گذشت و سود فروش محصولات او نیز به رقم 4 میلیون دلار رسید.
لادر در سال 1972 کنترل شرکت خود را به عهده‌ پسرش گذاشت تا سال 19999 درآمد حاصل از فروش صدها نوع محصولات لادر به 3 میلیارد دلار رسید. این کمپانی باا امضای قرارداد همکاری با بیش از 25 کمپانی معروف مثل Clinique, Origins, Tom Ford, MAC و Jo Malone به تولید عطر و ادکلن با برند آنها پرداخت.
خانم لادر در سال 20044 درگذشت اما کمپانی در دست خانواده اش باقی ماند. پسرانش لئونارد و رونالد در پست های کلیدی رهبری، نوه اش ویلیام به عنوان مدیرر اجرایی، نوه دیگرش آئرین به عنوان معاون ارشد و مدیر خلاق، و نوه دیگرش جین به عنوان مدیر تجارت همگی در اداره کمپانی نقش تاثیرگذاری دارند.
عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                                               

عطر استی لودر

ادکلن استی لودر

قیمت عطر استی لودر

خرید عطر استی لودر

عطر Estee Lauder

ادکلن Estee Lauder

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

 برند عطر ادکلن Elie Saabالی ساب اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن لبنانی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۱۴ عدد عطر و ادکلن با برند الی ساب وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی عطر الی ساب-ادکلن Elie Saab از سال 1982 شروع به کار نموده و از سال ۲۰۱۱۱ وارد بازارر عطر و ادکلن شده است. عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.
 
الی ساب یک طراح مد لبنانی است که به دلیل لباس شب های زیبا و چشم گیری که طراحی می کند بسیار معروف می باشد .لباس های او توسطط بسیاری از سلبریتی هایی که در فرش قرمز حضور می یابند، پوشیده شده است.این برند با همکاری یک شرکت عطری ، اولین محصول خود را  با نام عطر له پقفوم (Le Parfum)  در سال 2011 معرفی کرد و وارد دنیای عطریات شد.

عطر الی ساب-ادکلن Elie Saab برند الی ساب در بازه زمانی 2011 تا 2016 دارای 14 محصول در کارنامه عطری خود است  .مستر نوز یا همان آقای بینی (متخصص عطر ) مشغول به کار در عطر الی ساب که برای طراحی عطرهای الی ساب همکاری می کند ، Francis Kurkdjian می باشد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر الی ساب

ادکلن الی ساب

قیمت عطر الی ساب

خرید عطر الی ساب

عطر Elie Saab

ادکلن Elie Saab

  • مجید نگهدار