دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

  • ۰
  • ۰

برند عطر ادکلن Escadaاسکادا اصالتا یک کمپانی  عطر و ادکلن آلمانی است. این تولید کننده ی عطر و ادکلن تا کنون بیش از ۵۸ عدد عطر و ادکلن با برند اسکادا | Escada  وارد بازار عطر و ادکلن نموده است. کمپانی اسکادا | Escada از سال 1976 شروع به کار نموده  و از سال 1990 وارد  بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن هایی این کمپانی  اکثرا زنانه است. لیست عطر و ادکلن های این برند را می توانید درپایان توضیحات مشاهده نمایید.

عطر اسکادا-ادکلن اسکادا-Escada توسط دو خواهر و برادر به نامهای Margaretha و Wolfgang Ley در سال 1976 در  مونیخ آلمان تاسیس گردید. اسکادا در زبان پرتغالی به معنی پلکان است.این شرکت مد خود را با رنگهای متنوع و متفاوت با الگویی خاص معرفی نمود. این کمپانی طراحی در دنیای مد و فشن را با استفاده از الگوها و رنگ بندی های منحصر به فرد آغاز کرده و به سرعت به توسعه و شکوفایی در این عرصه رسید. تا اینکه در سال 1989 تجارت خود را بین اللملی کرد و شعبه های دیگری در آمریکا، کانادا، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و ژاپن راه اندازی نمود.
Escada
در سال 19900 اولین محصول عطر و ادکلن خود را معرفی و به بازار عطر و ادکلن عرضه کرد و پس از آن در سالهای بعد محصولات دیگر خود از جمله عینک، لوازم جانبی و … راا به محصولات خود افزود. عطر و ادکلن های اسکادا به مانند طراحی هایش با بسته بندی روشن و بطریهایی با ظاهر منحصر به فرد تولید می شوند.تاکید شرکت برای رایحه عطرها، بوی گل و میوه هاست و تلاش دارد تا رایحه میوه ای-گلی را در دسته بندی عطرها بگنجاند. اسکادا عطر و ادکلن های خود را با مشارکت Procter and Gamble تولید می نماید.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                                       

عطر اسکادا 

ادکلن اسکادا

قیمت عطر  اسکادا

خرید عطر اسکادا

عطر Escada

ادکلن Escada

  • ۹۶/۰۴/۲۴
  • مجید نگهدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی