دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

۸۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

عطر ادکلن جسیکا سیمپسون فنسی نایتس-Jessica Simpson Fancy Nights عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جسیکا سیمپسون فنسی نایتس-Jessica Simpson Fancy Nights عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن جسیکا سیمپسون فنسی نایتس-Jessica Simpson Fancy Nights

عطر ادکلن جسیکا سیمپسون فنسی نایتس-Jessica Simpson Fancy Nights، با رایحه ی غالب نعناع هندی تولید و به بازار عرضه گردید .عطر فنسی نایتس با رایحه ی ملایمی که دارد حس شادابی و زیبایی را برای شما به ارمغان آورده و بهترین زمان استفاده از آن در مهمانی های رسمی و شبانه می باشد.

عطر Fancy Nights در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی ترنج و پاپیروس می باشد در نت میانی به رایحه ی گل رز و یاسمن بزرگ گیا می رسد و در انتها به رایحه ی وانیل ، خزه بلوط و چوب صندل ختم می شود.

  • رایحه ی اولیه : ترنج – پاپیروس

  • رایحه ی ثانویه : گل رز – یاسمن بزرگ گیا – نعنا هندی

  • رایحه ی پایه : وانیل – خزه بلوط – چوب صندل – کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جسیکا سیمپسون فنسی نایتس

ادکلن جسیکا سیمپسون فنسی نایتس

جسیکا سیمپسون فنسی نایتس

Jessica Simpson Fancy Nights

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن جنیفر لوپز استیل-Jennifer Lopez Still عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جنیفر لوپزاستیل-Jennifer Lopez Stilll عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن جنیفر لوپز استیل-Jennifer Lopez Still

عطر ادکلن جنیفر لوپز استیل-Jennifer Lopez Still، که توسط Michel Girard ساخته شد عطری است شاداب، گیاهی و سبز بر پایه رایحه چای

روی بطری این عطر، نام Still و در پایین آن نشان تجاری جنیفر لوپز که با خطی زیبا چاپ شده را مشاهده می‌کنید. مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری به شکل یک کره بوده و با رنگ شفافی که دارد، جلوه‌ی خوبی به ترکیب کلی این عطر اضافه کرده است.

رایحه ابتدایی عطر با بوی سبز و کمی تلخ چای آغاز می شود که مرکبات نیز در کنارش حضور دارند تا شادابی آنرا افزایش دهند و در عین حال بدلیل وجود فلفل سیاه در رایحه ابتدایی تند و تیز و فلفلی مانند نیز می باشد. با گذر زمان فلفل ملایم تر شده و عطر کمی شیرین تر می شود و رایحه گل یاس نیز به جمع روایح اضافه می شود. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای سبز، کمی تلخ و شاداب از برگ های چای است که حسی گلدار و کمی فلفلی در پس زمینه با آن ترکیب شده اند.

  • رایحه اولیه : فلفل , چای , سیب , نارنگی ماندارین , برنج
    رایحه میانی : رز , فریزیا , گل برف , پیچ امین الدوله , شکوفه پرتقال , یاس
     رایحه پایه : زنبق , فلفل , چوب صندل سفید , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جنیفر لوپز استیل

ادکلن جنیفر لوپز استیل

جنیفر لوپز استیل

Jennifer Lopez Still

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن جنیفر لوپز گلو افتر دارک-Jennifer Lopez Glow after Dark عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جنیفر لوپز گلو افتر دارک –Jennifer Lopez Glow after Dark عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن جنیفر لوپز گلو افتر دارک-Jennifer Lopez Glow after Dark

عطر ادکلن جنیفر لوپز گلو افتر دارک-Jennifer Lopez Glow after Dark، عطری است خوشبو، مدرن و جذاب که شروعی تند و تیز و قدرتمند از نعنای هندی و رایحه شیرین مرکبات و گیلاس دارد که حس گلدار ملموسی با آنها ترکیب شده است.

رایحه ای میوه ای، شیرین و دوست داشتنی و گلدار و در عین حال گیاهی و تند و تیز و کمی تلخ. با گذر زمان نعنای هندی آرام گرفته و رایحه میوه پشن فروت به عطر اضافه می شود. ترکیب پشن فروت و گیلاس رایحه ای شیرین و شاداب و میوه ای را ایجاد می کنند در حالی که حضور نعنای هندی و خزه بلوط در کنارشان باعث ایجاد حسی خنک و صابونی مانند می گردد که به افزایش شادابی کمک مشخصی می کند

بطری Jennifer Lopez Glow after Dark بسیار خاص و شیک طراحی شده است. یک گردن بند زیبا به گردن بطری آویخته شده است. عبارت J-Lo که مخفف نام جنیفر لوپز است روی این گردنبند دیده می‌شود.

  • رایحه اولیه : گیلاس زرد , میوه گل ساعت , نارنگی ماندارین
    رایحه میانی : رز , گل صدتومانی , شکوفه پرتقال , یاس
     رایحه پایه : خزه درخت بلوط , مشک , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جنیفر لوپز گلو افتر دارک

ادکلن جنیفر لوپز گلو افتر دارک

جنیفر لوپز گلو افتر دارک

Jennifer Lopez Glow after Dark

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن جنیفر لوپز گلو-Jennifer Lopez Glow عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جنیفر لوپز گلو –Jennifer Lopez Glow عطری است زنانه و شیک.

عطر ادکلن جنیفر لوپز گلو-Jennifer Lopez Glow

عطر ادکلن جنیفر لوپز گلو-Jennifer Lopez Glow، عطری است خنک و بسیار خوشبو که با رایحه شاداب، با طراوت و ملایم شکوفه های پرتقال و گل یاس آغاز می شود که حسی تمیز و صابونی دارند. با گذر زمان رایحه گل رز و شیرینی ملایمی از مشک نیز به جمع روایح می پیوندند تا آنرا زنانه تر و دوست داشتنی تر جلوه دهند در حالی که رایحه تمیز و خنک و گلدار عطر همچنان مشغول خودنمایی است

همچنین این عطر اولین عطر جنیفر لوپز است که مخصوص دختران نوجوان تا ۲۰ سال طراحی شده و با رایحه ای ملایم ، شیرین و پرطرفدارش رکورد پرفروش ترین عطرهای این سلبریتی معروف را شکست.

  • رایحه اولیه : گریپ فروت ، بهار نارنج ، گل بهار نارنج
    رایحه میانی : گل یاسمن ، گل رز ، گل مریم 
     رایحه پایه : چوب صندل ، مشک ، ریشه زنبق ، عنبر ، وانیل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جنیفر لوپز گلو

ادکلن جنیفر لوپز گلو

جنیفر لوپز گلو

Jennifer Lopez Glow

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو بای نایت-Jean Paul Gaultier Kokorico by Night عطری است گرم و شیرین. این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلنعرضه شد. عطر ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو بای نایت-Jean Paul Gaultier Kokorico by Night عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو بای نایت-Jean Paul Gaultier Kokorico by Night

عطر ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو بای نایت-Jean Paul Gaultier Kokorico by Night، با رایحه ی شرقی و وانیلی در سال ۲۰۱۲ توسط ژان پل گوتیه به بازار عرضه شد که توسط دو نفر به نام های Olivier Cresp و Annick Menardo طراحی گردید رایحه ی غالب این محصول ریواس ، پوست کاکائو ، برگ انجیر و چوب است .

  • رایحه اولیه : ترنج 
     رایحه میانی : ریواس ، پوست کاکائو ، برگ انجیر

رایحه پایه : چوب ، لوبیا ، تونکا

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ژان پل گوتیه کوکوریکو بای نایت

ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو بای نایت

ژان پل گوتیه کوکوریکو بای نایت

Jean Paul Gaultier Kokorico by Night

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو-Jean Paul Gaultier Kokorico عطری است گرم و تند. این عطر در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو-Jean Paul Gaultier Kokorico عطری است مردانه و متفاوت.

عطر ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو-Jean Paul Gaultier Kokorico

عطر ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو-Jean Paul Gaultier Kokorico، در سپتامبر ۲۰۱۱ با رایحه ای متفاوت از انجیر تازه و با همکاری Puig و Olivier Cresp و Annick Menardo با تاکید بر رایحه های چوبی و کاکائویی طراحی شد . نام این محصول در زبان فرانسه ای به معنای بانگ زدن خروس می باشد . رایحه ی اولیه آن ترکیبی از برگ های انجیر جهت تامین انرژی بوده  همچنین کاکائوی خام سمبلی از تحرک و اغوا گری است ، که با آکوردهایی از نت های چوبی سمبلی از قدرت و نیروی مردانگی را به تجسم در می آورند . بسته بندی این محصول الهام گرفته از عناصر جسورانه ، مهیج و رنگ های سیاه ، قرمز و پرهای زرق و برق دار همچنین مجسمه ی سر یک مرد است که در آن ذوق و سلیقه بسیاری بکار رفته . رایحه ی قالب کوکوریکو کاکائو و چوب می باشد

  • رایحه اولیه : برگ انجیر
     رایحه میانی : کاکائو ، نعناع

رایحه پایه : چوب خس خس ، سدر

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر ژان پل گوتیه کوکوریکو

ادکلن ژان پل گوتیه کوکوریکو

ژان پل گوتیه کوکوریکو

Jean Paul Gaultier Kokorico

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ کوانتوم اون پروداکشنز-James Bond 007 Quantum Eon Productions عطری است گرم.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر وادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ کوانتوم اون پروداکشنز-James Bond 007 Eon Productions عطری است مردانه و خاص.

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ کوانتوم اون پروداکشنز-James Bond 007 Quantum Eon Productions

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ کوانتوم اون پروداکشنز-James Bond 007 Quantum Eon Productions، با توجه به رایحه گرمش برای روزهای سرد پاییزی گزینه خوبی می باشد.

  • رایحه اولیه: ترنج، توت سرو کوهی

  • رایحه میانی: برگ بنفشه شیرین

  • رایحه پایه: چوب صندل، چرم 

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیمز باند ۰۰۷ کوآنتوم اون پروداکشنز

ادکلن جیمز باند ۰۰۷ کوآنتوم اون پروداکشنز

جیمز باند ۰۰۷ کوانتوم اون پروداکشنز

ادکلن جیمز باند ۰۰۷ کانتوم اون پروداکشنز

James Bond 007 Quantum Eon Productions

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ ادیشن گلد اون پروداکشنز-James Bond 007 Edition Gold Eon Productions عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ ادیشن گلد اون پروداکشنزJames Bond 007 Edition Gold Eon Productions عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ ادیشن گلد اون پروداکشنز-James Bond 007 Edition Gold Eon Productions

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ ادیشن گلد اون پروداکشنز-James Bond 007 Edition Gold Eon Productionsادکلن،یک رایحه آروماتیک برای آقایان خوش پوش است با رایحه گرمی که دارد برای شب های سرد زمستانی مناسب می باشد.

  • رایحه اولیه: گل شمعدانی ، ترنج، سیب
     رایحه میانی: لاواندولا ، هل سبز ، گل رز

  • رایحه پایه: خزه بلوط ، نعناع هندی، چوب صندل ، وتیور

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                                

عطر جیمز باند ۰۰۷ ادیشن گلد اون پروداکشنز

ادکلن جیمز باند ۰۰۷ ادیشن گلد اون پروداکشنز

جیمز باند ۰۰۷ ادیشن گلد اون پروداکشنز

James Bond 007 Edition Gold Eon Productions

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اوشن رویال اون پروداکشنز-James Bond 007 Ocean Royale Eon Productions عطری است ملایم و خنک.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اوشن رویال اون پروداکشنز-James Bond 007 Ocean Royale Eon Productions عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اوشن رویال اون پروداکشنز-James Bond 007 Ocean Royale Eon Productions

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اوشن رویال اون پروداکشنز-James Bond 007 Ocean Royale Eon Productions،الهام گرفته شده از آفتاب احاطه کننده آبی کارائیب دریا و طبیعت پرماجرا می باشد و با رایحه خنکی که دارد برای روزهای گرم سال پیشنهاد می شود.

  • رایحه اولیه: ترنج ، جلبک دریایی ، انیسون ، لیمو شیرازی

  • رایحه میانی: زنبق ، سدر ، ساج

  • رایحه پایه: قهوه ، چوب گایاک، چوب صندل ، لوبیا تونکا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیمز باند ۰۰۷ اوشن رویال اون پروداکشنز

ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اوشن رویال اون پروداکشنز

جیمز باند ۰۰۷ اوشن رویال اون پروداکشنز

James Bond 007 Ocean Royale Eon Productions

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اون پروداکشنز-James Bond 007 Eon Productions عطری است گرم و تند.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اون پروداکشنز-James Bond 007 Eon Productions عطری است مردانه و منحصربه فرد.

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اون پروداکشنز-James Bond 007 Eon Productions

عطر ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اون پروداکشنز-James Bond 007 Eon Productions، مخصوص آقایان شیک پوش است که با توجه به رایحه گرمی که دارد برای شب های سرد پاییزی گزینه خوبی می باشد.

  • رایحه اولیه: ترنج، سیب، گل شمعدانی،

  • رایحه میانی: اسطوخدوس، گل رز، هل سبز،

  • رایحه پایه: خزه بلوط، نعنا هندی، چوب صندل، وتیور،

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر جیمز باند ۰۰۷ اون پروداکشنز

ادکلن جیمز باند ۰۰۷ اون پروداکشنز

جیمز باند ۰۰۷ اون پروداکشنز

James Bond 007 Eon Productions

  • مجید نگهدار