دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

۸۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligon`s Jubilee Bouquet عطری است تند و شیرین.این عطر در سال ۱۹۷۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligons Jubilee Bouquet عطری است زنانه و جذاب.

عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligon`s Jubilee Bouquet

عطر ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت-Penhaligon`s Jubilee Bouquet،عطری است با ساختاری کلاسیک و شکیل که شروعی سبز، تمیز و صابونی مانند از رایحه خزه بلوط و مرکبات دارد که حس گلی، سبز و تندی تیزی را می توان در کنارشان استشمام نمود. با گذر زمان حس صابونی آرام گرفته و پس از اضافه شدن مشک عطر کمی رو به شیرینی تمایل پیدا می کند و همزمان با این تغییرات رایحه گل زنبق نیز نمایان می گردد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، گلدار و پودری است که حس شاداب و سبزی را نیز می توان همراه با آن استشمام نمود.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون جوبیلی بوکت

ادکلن پنهالیگون جوبیلی بوکت

پنهالیگون جوبیلی بوکی

Penhaligon`s Jubilee Bouquet

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن پنهالیگون زیزونیا-Penhaligon`s Zizonia عطری است گرم و تند.این عطر در سال ۱۹۳۰ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پنهالیگون  زیزونیا-Penhaligons Zizonia عطری است زنانه و کلاسیک.

عطر ادکلن پنهالیگون زیزونیا-Penhaligon`s Zizonia

عطر ادکلن پنهالیگون زیزونیا-Penhaligon`s Zizonia،عطری است نیمه شاداب و رسمی از ترکیب گل ها، روایح ادویه ای و همراهی گیاهان معطر.

رایحه ابتدایی عطر با بوی شاداب و تندی و تیزی از ترکیب مرکبات و اسطوخدوس و همراهی رایحه گلی مشخصی از شمعدانی آغاز می شود که رایحه ای دلپذیر را با کمک هم ایجاد می کنند. با گذر زمان حس شاداب ملایم تر شده و عطر رو به سمت شیرینی و گرم تر شدن تمایل پیدا می کند و همزمان رایحه ادویه ای مشخصی شامل جوز، هل و زنجبیل نیز پدیدار می گردند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای گرم، نیمه شیرین، گلی، کمی شاداب و گیاهی مانند است که حس ادویه ای ضعیفی نیز در پس زمینه آن ها وجود دارد.

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون زیزونیا

ادکلن پنهالیگون زیزونیا

پنهالیگون زیزونیا

Penhaligon`s Zizonia

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligon`s Bayolea عطری است خنک و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligons Bayolea عطری است مردانه و لاکچری.

عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligon`s Bayolea

عطر ادکلن پنهالیگون بایولیا-Penhaligon`s Bayolea،عطری است با ساختاری کلاسیک، شاداب، تلخ و رسمی که شروعی مرکباتی از رایحه لیمو به همراه حسی تلخ، گیاهی از اسطوخدوس و خزه بلوط دارد. با گذر زمان اسطوخدوس قوی تر و رایحه چوب سدورس نیز به جمع روایح اضافه می گردد که باعث می شوند عطر تلخ تر شده و حسی چوبی و فلفلی مانند پیدا کند که رایحه شادابی از مرکبات و حس تمیز و صابونی مانندی از خزه بلوط و اسطوخدوس نیز همراهشان است.

  • رایحه اولیه : علف لیمو , نارنگی ماندارین , نارنگی
    رایحه میانی : بهارنارنج , اسطوخودوس , فلفل , هل
    رایحه پایه : خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , مشک , کهربا , سدر , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون بایولیا

ادکلن پنهالیگون بایولی

پنهالیگون بیولیا

Penhaligon`s Bayolea

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن پنهالیگون ایریس پریما-Penhaligon`s Iris Prima عطری است ملایم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۳ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنپنهالیگون ایریس پریما-Penhaligons Iris Prima عطری است زنانه و مردانه و جذاب.

عطر ادکلن پنهالیگون ایریس پریما-Penhaligon`s Iris Prima

عطر ادکلن پنهالیگون ایریس پریما-Penhaligon`s Iris Prima،عطری است شکیل و بسیار خوشبو که شروعی سبز، تمیز و کمی پودری از ترکیب رایحه زنبق و مرکبات دارد. با گذر زمان و اضافه شدن کهربا حس شیرین ملایم و مطبوعی در عطر پدیدار گشته و رایحه چرم نیز کم کم جای خود را در بین دیگر روایح باز می کند. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای نیمه شیرین، گلی، پودری، کمی تلخ و چرمی مانند است که حسی بسیار شکیل و دوست داشتنی دارد.

  • رایحه اولیه : ترنج , فلفل صورتی
    رایحه میانی : زنبق , یاس
    رایحه پایه : وانیل , چوب صندل سفید , خس خس , لوبان , کهربا , چرم

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون ایریس پریما

ادکلن پنهالیگون آیریش پریما

پنهالیگون آیریس پریما

Penhaligon`s Iris Prima

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن پنهالیگون لاواندولا-Penhaligon`s Lavandula عطری است خنک و تند.این عطر در سال ۲۰۰۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنپنهالیگون لاواندولا-Penhaligons Lavandula عطری است زنانه و مردانه و شیک.

عطر ادکلن پنهالیگون لاواندولا-Penhaligon`s Lavandula

عطر ادکلن پنهالیگون لاواندولا-Penhaligon`s Lavandula،عطری است بسیار متعادل و خوشبو بر پایه رایحه گیاهان و وانیل.

بطری لاواندولا کاملا کلاسیک طراحی شده است. روی بطری نام Lavandula و نشان تجاری Penhaligon’s در برچسبی طلایی دیده می‌شود. مایع درون بطری از روی شیشه قابل‌مشاهده است.درپوش عطر شکلی کروی دارد و به‌خوبی روی شیشه سوار شده است. روبان بنفشی دور گردن بطری بسته شده و روی آن نشان Penhaligon’s با رنگ طلایی چاپ شده است.

رایحه ابتدایی این عطر با بوی شاداب و نیمه شیرینی از وانیل و مشک و همراهی حسی گیاهی، سبز و کمی تلخ از رایحه اسطوخدوس آغاز می گردد که رایحه لطیفی از گل ها نیز در پس زمینه آن ها به مشام میرسد. با گذر زمان عطر کمی شیرین تر و گرم تر شده و حس گیاهی و تلخ آن نیز کمی قوی تر می شود اما تعادل بسیار خوب بین روایح شاداب و شیرین آن تا انتها حفظ گشته که رایحه را بسیار دلپذیر نگه می دارد.

  • رایحه اولیه:ریحان، دارچین و فلفل
    رایحه میانی:گیاه مریم‌گلی، اسطوخودوس و گل زنبق دره
    رایحه پایه:دانه‌ی تونکا، وانیل، مشک و عنبر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پنهالیگون لاواندولا

ادکلن پنهالیگون لاواندولا

پنهالیگون لاواندولا

Penhaligon`s Lavandula

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن پل اسمیت اکستریم اسپرت-Paul Smith Extreme Sport عطری است خنک و تند.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلنپل اسمیت اکستریم اسپرت-Paul Smith Extreme Sport عطری است مردانه و شیک.

عطر ادکلن پل اسمیت اکستریم اسپرت-Paul Smith Extreme Sport

عطر ادکلن پل اسمیت اکستریم اسپرت-Paul Smith Extreme Sport،برای روزهای گرم تابستانی انتخابی خوب می باشد.

وقتی‌که این ادکلن را روی پوست اسپری می‌کنید، متوجه بوی مرکبات، لیمو و نعناع می‌شوید.پس از مدتی این ترکیب جای خودش را به نت‌های میانی می‌دهند. نت‌های میانی از اسطوخودوس، گل شمعدانی و فلفل ساخته می‌شوند.پس از مدتی این نت‌ها با نت‌های پایانی جابجا می‌شوند. نت‌های پایانی از بخار معطر، چوب سدر و دانه تونکا ساخته شده‌اند.

بطری Extreme Sport بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. روی این شیشه‌ی مکعبی نشان پاول اسمیت و نام Extreme Sport دیده می‌شود. کناره‌های بطری با خطوط رنگی موازی تزیین شده است. مایع درون بطری از روی شیشه دیده می‌شود. درپوش بطری با رنگ شفافش شیشه را زیباتر کرده است.

  • رایحه اولیه : لیمو ترش , نعناع , مرکبات
    رایحه میانی : اسطوخودوس , شمعدانی , فلفل
    رایحه پایه : دانه تونکا , روایح دودی , سدر

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پل اسمیت اکستریم اسپرت

ادکلن پل اسمیت اکستریم اسپرت

پل اسمیت اکستریم اسپرت

Paul Smith Extreme Sport

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن پاریس هیلتون دازل-Paris Hilton Dazzle

عطر ادکلن پاریس هیلتون دازل-Paris Hilton Dazzle عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پاریس هیلتون دازل-Paris Hilton Dazzle عطری است زنانه و لطیف.

عطر ادکلن پاریس هیلتون دازل-Paris Hilton Dazzle

عطر ادکلن پاریس هیلتون دازل-Paris Hilton Dazzle، محصولی میوه ای و گلی است که رایحه ی شگفت انگیز آن دارای تن غالبی از گیلاس ، هلو ، سیب ، شامپاین و وانیل است که سبک دازل را لطیف ، شیرین ، دوست داشتنی و دل انگیز جلوه می دهد و برای مصرف کننده ی خود حس اعتماد به نفس و طراوت را به ارمغان می آورد.

  • رایحه اولیه: هلو ، سیب سرخ ، آلبالو

  • رایحه میانی: شکوفه پرتقال، زنبق، ارکیده

  • رایحه پایه: شامپاین ، مشک ، نعنا هندی،وانیل

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پاریس هیلتون دازل

ادکلن پاریس هیلتون دازل

پاریس هیلتون دَزل

Paris Hilton Dazzle

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن پاریس هیلتون زنانه-Paris Hilton for women

عطر ادکلن پاریس هیلتون زنانه-Paris Hilton for women عطری است خنک و شیرین.این عطر در سال ۲۰۰۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن پاریس هیلتون پاریس هیلتون-Paris Hilton for women عطری است زنانه و لطیف.

عطر ادکلن پاریس هیلتون زنانه-Paris Hilton for women

عطر ادکلن پاریس هیلتون زنانه-Paris Hilton for women،برای روزهای گرم تابستانی انتخابی خیلی خوب می باشد.

پس از اسپری کردن این عطر بوی طالبی، هلو و سیب را استشمام خواهید کرد.پس از مدتی نت‌های میانی با وجود میموسا، گل مریم، گل یاسمین، فریزیا و زنبق دره جایگزین نت‌های آغازی خواهند شد.با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب صندل، مشک، خزه‌ی اوک‌موس و یلانگ یلانگ ساخته می‌شوند.

بطری بسیار جذاب و زیبا بوده و به شکل یک استوانه طراحی شده است. روی این استوانه خطوط موازی مشکی‌رنگی کار شده است. روی گردن بطری نشان تجاری پاریس هیلتون دیده می‌شود. درپوش بطری طرحی مانند خود بطری دارد و به‌خوبی با آن هماهنگ شده است.

  • رایحه اولیه: سیب، خربزه ، هلو

  • رایحه رایحه : فریجا، اقاقیا، یاسمن بزرگ گیا، موگه (گل برف)

  • رایحه رایحه : چوب صندل، یلانگ یلانگ،خزه بلوط، مشک

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر پاریس هیلتون زنانه

ادکلن پاریس هیلتون زنانه

پاریس هیلتون زنانه

Paris Hilton for women

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن اولفکتیو استادیو کلوز آپ–Olfactive Studio Close Up

عطر ادکلن اولفکتیو استادیو کلوز آپ–Olfactive Studio Close Up عطری است گرم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلناولفکتیو استادیو کلوز آپOlfactive Studio Close Up عطری است زنانه و مردانه و منحصربه فرد.

عطر ادکلن اولفکتیو استادیو کلوز آپ–Olfactive Studio Close Up

عطر ادکلن اولفکتیو استادیو کلوز آپ–Olfactive Studio Close Up،عطری است میوه ای، گرم و تلخ که شروعی شیرین از ترکیب رایحه گیلاس و همراهی تلخی مشخصی از ادویه ها و رایحه قهوه دارد. با گذر زمان حس میوه ای ملایم تر شده و با اضافه شدن رایحه دانه تونکا و رایحه ملایمی از گل ها عطر حالتی تلخ و شیرین، کمی میوه ای و کمی گلدار پیدا میکند و عطر تقریبا با همین روند تا انتها پیش می رود.

  • رایحه اولیه : زعفران , قهوه , گیلاس
    رایحه میانی : رز , گل تنباکوی سفید , سدر , نعناع هندی
    رایحه پایه : دانه تونکا , مشک , کهربا

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اولفکتیو استادیو کلوز آپ

ادکلن اولفکتیو استادیو کلوز آپ

اولفکتیو استادیو کلوز آپ

Olfactive Studio Close Up

  • مجید نگهدار
  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن اولفکتیو استادیو سلفی–Olfactive Studio Selfie عطری است گرم و شیرین.این عطر در سال ۲۰۱۵ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلناولفکتیو استادیو سلفیOlfactive Studio Selfie عطری است زنانه و مردانه و خاص.

عطر ادکلن اولفکتیو استادیو سلفی–Olfactive Studio Selfie

عطر ادکلن اولفکتیو استادیو سلفی–Olfactive Studio Selfie،عطری است گرم و با ساختاری پیچیده و در عین حال جذاب.

بطری این عطر بسیار زیبا و شیک طراحی شده است. روی بطری شفاف این عطر نام Selfie و زیر آن نشان تجاری Olfactive Studio را مشاهده می‌کنید. مایع آبی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. در بطری با رنگ تیره و شکل استوانه‌ای‌اش به‌خوبی طرح کلی شیشه را کامل می‌کند.

رایحه ابتدایی عطر با بوی نیمه شیرین و میوه ای مانند از ترکیب صمغ های درختی و رایحه بخور آغاز می شود که حسی ادویه ای را نیز می توان در پس زمینه آن استشمام نمود. با گذر زمان عطر گرم تر و شیرین تر شده و تمایل بیشتری به سمت تلخی نیز پیدا می کند که به دلیل اضافه شدن رایحه لادن و چوب ها می باشد.

  • رایحه اولیه : زنجبیل , بادیان ختایی , لامی , روایح دودی , سنبل ختایی
    رایحه میانی : گل سوسن , دارچین , چوب کابروا , عصاره درخت افرا
    رایحه پایه : دانه تونکا , خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , جیر , لابدانیوم , بوته وحشی جاوی , نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر اولفکتیو استادیو سلفی

ادکلن اولفکتیو استادیو سلفی

اولفکتیو استادیو سلفی

Olfactive Studio Selfie

  • مجید نگهدار