دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense عطری است ملایم و تلخ.این عطر در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intensee عطری است مردانه و جذاب.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense d; یک عطر چوبی و تند برای آقایان است. رایحه این عطر بسیار شبیه کرید اونتوس میباشد و به نظر کارشناسان  شبیه ترین به کرید اونتوس است. از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخورداره و میتواند جایگزین مناسبی برای کرید اونتوس باشد. این کار از موفق ترین کارهای آرماف است.

عطر ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس-Armaf Club de Nuit Intense با بوی لیمو و سیب آغاز میشود و در ادمه با یاس و رز امتداد پیدا میکند و در انتها  مشک و عنبر و پچولی استشمام می شود.

عطر ادکلن آرماف – armaf یک برند جدید در حوزه ی عطر و ادکلن است. این شرکت در ایالات متحده ی عربی واقع شده است و فعالیت اصلی آن تولید و طراحی عطر و ادکلن است. طراح آرماف ۶۸ عطر در کارنامه ی عطرسازی خود به ثبت رسانیده که همه ی آن ها در سال ۲۰۱۴ طراحی و تولید شده اند.

  •  پیش رایحهلیمو شیرین ، انگور سیاه ، سیب

  • میان رایحهگل سرخ ، یاسمن ، توس

  • رایحه پایهوانیل ، عنبر ، مشک ، نعناع هندی

عطر لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:

عطر آرماف کلاب د نویت اینتنس

ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس

آرماف کلاب د نویت اینتنس

Armaf Club de Nuit Intense

  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • مجید نگهدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی