دانستنی های عطر ادکلن

عطر

عطر

  • ۰
  • ۰

عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت – Oscent white از برند تازه کار و جدید التاسیس الکساندر جی در سال ۲۰۱۲ طراحی و به بازار عرضه شد .

رایحه ی عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت دارای تنالیته ی چوبی ، مشکدار شرقی است که دارای تمی بسیار قوی با ماندگاری بالاست و مورد مناسبی  برای فصل سرد و برفی زمستان بشمار می آید.


عطر ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت–Alexander j. Oscent white

در نت ابتدایی این عطر قوی و گیرا نبض بسیار قدرتمندی از حنای گرجستانی به میان آمده و در قلب و در نت میانی لامی ، نعناع هندی و چوب صندل سفید هوش و حواس را از شنونده ربوده و در انتها با رایحه ی حس برانگیز لادن و مشک و رایحه ی دلچسب وانیل ، عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت را دلچسب برای بانوان نیز مینماید .

عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت از سری خانواده ی اوسنت اولین عطر از این مجموعه بوده و با شاهکاری در زمان ماندگاری خود را در ذهن هواداران این برند جای داده است . بطری این محصول که بیانگر رایحه ی قدرتمند درون آن است با درب پوشی برنگ طلایی ، آویزی به رنگ طلا و همچنین منقوش بودن لوگوی برند الکساندر جی در قلب این بطری و نیز طرح حکاکی شده ی نام محصول بر گلوی این بطری همه و همه باعث جذابیت و فریبندگی عطر ادکلن مردانه الکساندر جی اوسنت وایت شده است .

عطر ادکلن لیلیوم ارایه کننده برترین برندهای عطر و ادکلن

لینکهای مرتبط:                             

عطر الکساندر جی اوسنت وایت

ادکلن الکساندر جی اوسنت وایت

الکساندر جی اوسنت وایت

Alexander j. Oscent white

  • ۹۶/۰۱/۲۸
  • مجید نگهدار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی